Sprekers
Dennis van Aalst
Robert van Almkerk
Nicol Nijland
Sarah Wouters
Een waardevolle contentstrategie voor leden
Terwijl ik dit typ zijn nét alle lijstjes met ‘grootste contenttrends voor 2020’ weer binnen. (Een onmisbaar contentgenre trouwens, die lijstjes!)
Die trends zijn super interessant, maar in de dagelijkse praktijk is het voor veel verenigingen al best een uitdaging om eerst maar eens een goede basis te leggen voor een contentstrategie.
Want waarom zou je er überhaupt tijd in investeren, náást alles dat je toch al doet voor je website, nieuwsbrief en nieuwsbrief en social kanalen? Wat levert dat op in ledenaantallen of omzet voor de vereniging?
En als je overtuigd bent van het nut: waar begin je dan? Welke stap zet je eerst om snel impact te hebben? Welke tools zijn onmisbaar voor een goede workflow? En op welke skills moet je letten als je een team samenstelt?
Op 6 februari zoomen we in op alle onderdelen van een goede contentstrategie én over hoe je die in de praktijk brengt